Message from the dark side...

Söndag.. mest myst hela dagen. Passade på att slappa innan lugnet byts ut mot ett behagligt kaos... Äntligen fick jag igen mina tre små älsklingar som varit hos sin pappa en vecka. Finns det nå mysigare än när dom kommer och ropar -"mamma, vi ÄLSKAR dig!" Då känns det i mammahjärtat vill jag lova!

Men jäsiken vilken helg detta har varit! Grillfest hos thea.. länge sen jag åt så god mat. Och vilka vänner therese har! Gillar varenda en av dom! Länge sen det var en så perfekt kväll! Gick ut på kalles sen och svängde våra lurviga. Och även om jag fick sova själv (förutom izmo då) så var det en helt suverän kväll! Lördag myste vi bara oxå.. gick knappt ut ur lägenheten. Såg film mest hela dagen för att på slutet av kvällen trycka i mig en välförtjänt nachotallrik... Avslutade med att ragga lite med bilen i Piteå för att tillslut krypa ihop i sängen och se lite mer film... kan det bli bättre!?

En sak till bara... jädrars vilka mess som ramlat in i min telefon i helgen... man blir lika varm i kroppen varje gång man får ett message from the dark side....

PPVS

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!