Solslapp och party

Inte orkar man ju sitta inne och blogga när det är så här bra väder men jag ska göra ett försök... Var på fest förra helgen... jag var chaufför.. skjutsade dit grabbarna vid 2 sen for jag och Maria till pappa och grattade bror som fyllde 35. Då klockan blev runt 4 så började vi peppa för att fara tillbaka till festen. Grabbarna skulle bada badtunna så vi skulle komma vid fem och äta varmkorv innan vi skulle till en byalokal och fortsätta. Då vi kom dit var både Marcus och Matte så jävla packade att matte slocknade i chevan och marcus la sig inne i huset och däckade. Jaha.. där stod jag och maria med fem-sex killar vi aldrig sett förut... verkade ju lovande. Men men.. killarna var trevliga så vi käka varmkorv å spelade fotboll till klockan var åtta. Då skulle vi vidare till byalokalen i svanström. Då fick vi liv i matte i alla fall, så vi lastade fulla flaket på chevan med öl och folk så for vi. Marcus lämnade vi... han va inge pigg.. =D Väl på plats komme det en del folk så det blev riktigt lyckat. Vid tio for jag och Janne å väckte marcus så då fick vi lite gitarrspel oxå... sen blev det max på hemvägen! Har bestämt mig för att det är ganska kul att va nykter på sånna fester... man minns då allt oxå... haha.. =D
Gulligt Matte! =)

Veckan har varit lugn... eller så lugnt det kan vara med barnen. Har haft skitmysigt! Har varit i lekparken och lekt. Maria har varit hemma med sina kottar hela veckan då olivia har vattkoppor så vi har varit med dom ganska mycket. Ätit lunch ute och bara haft det bra!

Fått i en lägenhet oxå! Fan vad jag längtar efter att få flytta!! Det ska bli så underbart!

Puss på er alla! Njut av solen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!