Tvivelaktig utvärdering av popcorn.... =)

Ja, vad säger man... friskift... fyra dagar ledigt..
Mm.. fick popcorn.. mums. Älskar popcorn.. de är det bästa som finns. Helt oslagbart.. men det tar ju alltid slut alldeles för fort.. suck... hade velat ha popcorn hela natten.. fast jag vet ju att det inte funkar så.. hur jag än intalar mig själv att det räcker med lite så vill jag ändå ha mer. Lyckliga den som får ha popcorn jämt... har säkert inte ens förstånd att uppskatta det... nä, krypa ner i sängen och drömma om popcorn.. då ska jag drömma att det bara är jag som får popcorn! Tänker inte dela med NÅN! hihi...

Skummaste bloggen hittills... hm... vet att jag har helt fel relation till popcorn men va fan.. döm mig inte.. *garv* =)


Hm... undra hur trött jag egentligen är... blogga om popcorn.. åja.. det gäller att ha fantasi.. ;)

Natti natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!