Vilken natt!

Ojoj.. vilken natt... blev värsta härdsmältan juh... tokigt tokigt.. aja.. händer även den bästa.. =) Men sockerkakan var i alla fall god.. :D

Cykla hem.. blev gode blöt.. måste skaffa mig skärmar på min cykel!

Matte, min Matte... måste köra dig idag igen så gör jag slut! Då får du klara dig med en flickvän bara... ;)

Å Sundbom då... inte att förglömma... höll mig sällskap till jobbet.. vilken toppenpingla!

Puss å gull på er mina älsklingsvänner! Vad gjorde jag utan alla mina underbara vänner! Har så många att jag vet inte vad.. livet är verkligen en fest just nu! Enda smolket i burken är att mina små älsklingskillar åker till sin pappa imorrn. Men dom längtar ju efter han så bit ihop.. dom kommer snart tillbaka igen... inombords gråter jag av längtan...

Hm.. de här blev ju ett helt kapitel och klockan är bara sju... nåja.. nu ska jag sova lite..

*PUSS*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!