Fan va ja va ful!

Klassfest från nian imorrn! Fan va skoj det ska bli att se vad som blev av alla! Har inte träffat många av dom gamla klasskompisarna! Var och hälsade på där jag gick gymnasiet för några veckor sen med lilla Therese som oxå gick i min klass där. Alla lärare kände igen henne och kramades å var skittrevliga... mig kände INGEN igen... Var tvungen att gräva fram nå gamla kort och skolkataloger från gymnasiet.. inte konstigt att ingen kände igen mig! Fan, ful som stryk var man! Å nästan 20 kilo mer vägde man på 157 cm... inte konstigt att ingen kände igen mig... jävlar vad jag känner mig snygg idag... hahaha... Ska bli intressant att se hur många som känner igen mig nu från högstadiet! Haha.. dom tror väl att jag följer nån.. hihi.. Längtar faktiskt lite till imorrn... :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!