Supit sönder mosters stereo... :S

Vilken helg! På lördag drog vi till världens metropol! Villvattnet! Stället på jorden! Fy fan va mysigt det är där! Tog med mig Marcus och lillebror och for före fan för att vi skulle hjälpa pappa att ta ner en timmerlada men då ballar han ur.. kunde ju ha sovit till mitt på dagen juh! Nåja, väl framme så inser man att det är alldeles för länge sen man var där sist! Korkade vinaren och bara mös! Eldade i badtunnan. Käkade grillat kött och potatisgratäng! Jäklar så gott! Sen satt vi ute och eldade. Halv nio skuttade vi ner i badtunnan. Skoja skönt! Men jag och Tias kom på att vi skulle bada i sjön.. oh, jisses så kallt! Men med lite alkohol innanför västen så gick det oxå! Å inte är man ju så smart! Mer lättlurad människa än jag är svårt att hitta... lyssnade på frondas rullar fram på stereon vi lånat av min moster.. å på slutet av låten börjar tias skvittra vatten på mig och bakom mig står stereon. Låten avslutar med att segna av å nån smarting sa att nu paja stereon oc jag fick PANIK! Fan vi har supit sönder mosters stereo! Kan det bli mer pinsamt. Ingen dyr stereo men bara grejen att ha SUPIT SÖNDER mosters stereo kändes ruttet! Nåja.. låten skulle visst va så, så den funkade då bra till nästa låt... hahaha... vann då första pris som fårskalle i alla fall! =D

Kram på er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!