Lyckad klassfest!

Ja, då hade man varit på klassfest då... Det var grymt kul. Började med att vi förfestade hos en tjej i paralellklassen. Kom dit några killar från gamla klassen. Naturligtvis var det en av dom som direkt inte kände igen mig. Inte ens när han hade funderat en stund kunde han komma på vem jag var. Visst är det tragistkt. Eller ska man ta det som en komplimang... :D Väl ute på statt så träffade man många roliga typer! Synd dock att det bara var åtta stycken från våran gamla klass som kom. Även där var det några som inte kände igen mig. Men jag har bestämt mig för att ta det som en komplimang för alla påstår att jag ser bättre ut nu.. eller mindre skabbig kanske... haha.. bäst att suga åt sig alla komplimanger man får.. =DI slutändan fick festen ett klart godkänt betyg av mig trots att inte så många kom. Tur att det kom folk från b och c oxå.

Puss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!