badminton

Blev inte gröt till middag. Blev omelett med champinjonstuvning! Mums var det! Ikväll har jag, Mli, Krister och Frida varit och spelat badminton. Hur kul som helst! Men jag kommer att ha ont i höger underarm imorrn! =P

Åsså kom min älskling hem ändå! Ska gå och duscha sen mysa med min kärlek!
Förresten.. nu verkar det röra på sig i bredbandsfrågan. Hyresvärden va in idag och sa att dom skulle dra kablarna nästa gång det regnade.. eh.. ja, jag förstod inte heller riktigt. =) Men vi skulle inte få bestämma själv vars dosan ska sitta. "Den hamnar förmodligen i hallen" Vem fan har datorn i hallen?! Inte då jag! Åja.. jag är glad om jag får bredband! Att det sen är kablar runt hela stället är ju en annan sak... :)

Natt natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!