Okända bloggare och bloggerskor

Ganska intressant att alla bloggar jag läser där inte skribenten är för mig känd är patetiska bloggar. Sånna som jag egentligen inte gillar alls eller har nåt som helst gemensamt med. Jag sitter mest och irriterar mig på vad och hur dom skriver. Visst finns det nån som skriver intressanta saker.. men ändå. Att jag sitter och läser flertalet bloggar och egentligen bara tycker att dom är korkade! =P Åsså blir jag lika full i skratt varenda gång nån skriver att folk verkar gilla dom för att dom har så många läsare och att folk inte skulle läsa bloggen om dom inte gillade personen. Sen när jag har tänkt allt det här så tänker jag genast: Vad tycker folk om mig? Hur patetisk är inte jag då?! :D

Nä, cylindern kallar.. ut och skruva igen.

Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!