Veckovägning

Jaha.. då var denna helgen slut. I fredags hade vi Sundbomskans barn här så då var det sex vilda. Men var ändå riktigt lugnt. Vi spelade spel, åt glass och softade. När barnen lagt sig så gick vi ut och grillade. Lördag var vi och hälsade på farmor. Frossade i kakor och bullar. På kvällen satt vi här och sjöng singstar med Lillebror, Emelie, Mli, Krister, Cippe och Jonas. Inte fan är man då bra på att sjunga! Men det var väl inte direkt nån av som var speciellt bra sångare.. =P
Idag har vi haft besök av mormor. Vi spelade turtles på x-box och bara njöt av att ha barnen här. När vi skulle fara var det tre söner som motvilligt klädde på sig. Väl hos pappan grät dom för att dom ville följa mig hem igen. Det svider i mammahjärtat! Fy fan så hemskt! Ville bara ta dom med mig och fara hem igen! ~suck~ Efter vi lämnat dom skjutsade vi min mamma till stugan. Där blev vi bjudna på middag. När vi kom hem var det meningen att jag och Mli skulle fara på box. Vi var skitpeppade men när vi väl var där så var vi för sena! Dom hade stängt dörrarna... buhu.. Jag som var så peppad på att börja träna nu! Behövde verkligen göra mig av med en massa aggressioner! Åja.. hemma igen. Har haft veckovägning idag. Jag vann som väntat inte idag heller. Men jag kom som stolt tvåa! Har nu gått ner 2,9 kg totalt sen vi började för fem veckor sen. Väger 58,0 kg. Inte långt kvar nu till målet. =) Som vinnare stod Krister med -2 kg!

Vinster:

Krister: |
Peder: ||
Mli: ||
Jag: INGEN!

Just nu saknar jag mina barn sjukt mycket! Det är fan inte sant! Var en av dom värsta lämningarna jag har varit med om!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej vännen!
Jag är nu i Sandfors som du säkert sett på min blogg..
Men jag kommer tyvärr inte å hälsa på dig nått den här gången för det är mamma som är min chaufför hade jag haft Jocke som chaufför då hade vi kommit men mamma ska hem på jobb igen. Men vi ska gå på stan en sväng så har du vägarna förbi i stan så ring gärna
073-8483113. Kram

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!