En dag på jobbet

Idag har det varit en väldigt intressant dag på jobbet. Allt vi har gjort har blivit galet. Väntan, väntan, väntan, snurrade wirear, blod, svett och tårar. En halverst krossad höft av en bred arbetskamrat, whiplash på grund av samma kamrat å en massa mer.. men som jag har skrattat! Jag hade glömt sätta i några kulor i formahusen så vi fick åka ut på fikat och fixa det. Som hämnd lura Ulrika ut mig att gå till krematoriet och "glömde" att hämta mig. Tack Robban att jag slapp gå tillbaka oxå. Men visst, jag lärde min läxa.. ska aldrig mer glömma nån kula!

När jag kom till momme höll dom som bäst på att gräva bredband. Blev jag som fick ta över att hjälpa pappa när lillebror blev för lat. Nu är det farmormorans "dike" kvar. Blir imorrn.. Nu ska jag natta kottarna sen ska jag natta mig själv.. =)

Puss å Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!