En lång och händelserik helg

Det har varit en händelserik helg. Torsdag blev det utgång på kalles med Peder och hans kompisar. Fredag var vi lediga och var till Norrfjärden och grillade. Lördag var vi till Peders mamma och vaxade bmw:n. Dom var till luleå och shoppade så vi var med deras hund. När dom kom hem åt vi grillat. Vid nio ringde moster så då blev det en sväng till villis. Uträttade en del och kom inte i säng förän vid fyra. Igår tog vi det lugnt. Dock ringde en kompis och berättade att hon ska separera. Aldrig roligt när sånt händer men går det inte så går det inte.
Har sett film i helgen oxå.
Stockholmsnatt med Paoulo Roberto. Kan väl inte påstå att jag tyckte att den var bra men det är ju en kultfilm som man bör ha sett.. tror jag..
Ciao Bella. En svensk film om kärlek, romantik och fotboll.. i stora drag. Ingen film jag skulle se två gånger men den var helt okej.
Underbar och älskad av alla. Svensk drama. Om en arbetslös kvinna som försöker få jobb som skådespelare. Inte heller någon kanonrulle men bättre än att stirra in i väggen.
Heartbreak hotel. Svensk.. inte heller speciellt bra men ganska rolig.
Remember the titans. En riktigt bra film om ett gäng grabbar som spelar amerikansk fotboll. Konsten att blanda svarta och vita i samma lag är svårt... faktiskt en sevärd film!
Sex filmer på en helg. Måste vara rekord för mig! Och inte har jag sovit genom filmerna heller. *stolt*
Idag är första dagen på jobbet som jag får en riktig lön! Nice säger jag bara! =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!