Grattis farmor!

Igår var vi på stan. Jag, Peder och lillebrors tjej. Jag skulle ekiperas inför det stundande bröllopet. Min kusin gifter sig i slutet på juli men eftersom att jag vid ett svagt tillfälle hade lovat att jag skulle ha kjol på mig så är det bäst att starta letandet i god tid. Först travade jag och Peder på stan men jag insåg att det var lönlöst. Skickade i paniken ett mess till Em som kom till undsättning. Halv sex och fyratusenåttioåtta provade klädplagg så hittade vi tillslut en vit kjol och en riktigt fin topp som vi alla tre var nöjda med. Till och med jag godkände. Nu är det ett vitt linne och ett par skor som saknas mig. När vi var klara gick vi på wok & roll och käkade.
Idag ska vi återigen på stan. Denna gång är det lillebror och Peder som ska kläs upp. Det blir mycket roligare än att försöka klä mig. Dom kommer att bli såå snygga!

Ikväll ska vi till farmormoran. Hon fyller 86 år. Gamla tanten. Men hon är helt underbar!

Så dagens grattis går till min underbara farmor!
Sänder även ett grattis till Johan som fyller 28 idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!