Tokspö!

Nu har vi varit på stan. Hittade direkt ett par riktigt snygga vita linnebyxor och en skjorta till Peder på MQ. Men lillebror var lite kämpigare. Han gnölade och han gnällde. Men tillslut lyckades han (läs vi) bestämma sig för även han ett par vita linnebyxor och en skjorta som var lite annars än Peders. Dom blev riktigt propra herrarna. Eller förlåt.. pojkarna. =P Jag var in på gallerix och köpte tavelramar. Beställde en till mig själv med grabbarna och köpte tre till farmormoran. Men när vi var på MQ så lyckades jag och Peder med förenade krafter glömma påsen med ramar.. När vi ca tio minuter senare gick tillbaka så hade nån snott mina ramar som farmor skulle få! =( Då blev fröken ostor sur och travade in på första bästa skoaffär och köpte i storsinne dom turkosa foppatofflorna som jag har trånat efter lääänge men inte köpt. Efter det köpet kändes det lite bättre. Klar på stan for vi på blomsterlandet och köpte blommor till farmormoran. For dit och fikade smörgåstårta. När vi hade varit där ett tag kom Mli och Kagge. Vi fikade så högljutt att farmor till slut gick in i ett annat rum och läste en tidning. Då for vi hem till oss och spelade kubb. Tjejerna (jag, Mli och lillebrors tjej) vann mängda över killarna (Peder, Kagge och lillebror). Men det är klart.. var ju nästan väntat att tjejerna skulle regera!
Vad vi inte ska berätta är att jag blev grymt spöad i nintendo wii. Först av Kagge och Mli sen gjorde jag och Peder nåt typ av fys test där man skulle se sin ålder beroende på prestation. Jag blev 76!!!!! Kan ni begripa?! Det är nåt fel på spelet! Jag lovar! Och Peder var 45! Nog för att han är yngre än mig men inte såå mycka va... =(

Nä, nu är det dags för sängen.. Puss och kram!

Kommentarer

ulrika sa…
Ville bara önska dig en riktigt trevlig midsommar, så syns vi på söndag efm./Ulrika
/vart det bestämt nån tid?

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!