^^

Gud så mysigt vi har haft det i stugan! Lördag kom Miss C och hälsade på med sina tre kottar och senare på kvällen kom även mamma och pappa. Vi satt vid grillringen och grillade korv och mös. Söndag byggde pappa och Tias på nya gäststugan. Det kommer att bli såå fint! Längtar tills den blir klar! Var desto tråkigare när vi var tvungen att åka hem. Är alltid tråkigt att fara hem från villis. Barnen var inte alls sugna på att fara. Men oavsett om man vill eller inte så var det dax för dom att fara till sin pappa. Mötte upp honom på coop. Var jättejobbigt att säga hejdå... -suck- Längtar såå efter dom redan! Mina fina killar.

När jag kom hem från jobbet idag satt Emelie ute så det blev kaffe, bullar och surr med henne. Riktigt kul att det var dom som flyttade in under. Alltid kul när man får kontakt med släktingar som man inte riktigt har umgåtts med förr. Vi har förresten fått en grillring på gården nu! Perfa Tompa å Gunnar! Åsså skulle våran skogsmaskinsfilosof ta hem lite ved så nu blir det elda av!
Nu ska jag och Lapin åka till Peder. Och imorrn ska jag dejta therace! Ska bli kul!

^^ha det bra i solen! ^^

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken skön helg!
Ha det bäst i Urs, hoppas vi ses nån dag! Kram Loella
Åsa sa…
Svar: Jo, helgen har varit jättebra! Du vet vars jag bor så det är bara att dyka in på en kopp kaffe om du har vägarna förbi! =) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!