Frisk luft

Har haft migränliknande huvudvärk hela natten, knappt kunnat sova.. Vaknade fem i morse av väckaren och insåg att jag skulle måsta köra nio mil till jobbet med en bankande huvudvärk. Det var ju en inte allt för uppmuntrande tanke. Men pengarna lockade.. mycket.. började ju få lön igår! Nu kommer tre månader med en vettig inkomst! Fan va skönt! Hur som helst så var jag vid fyra tillfällen vääldigt nära att svänga av skelleftehamnsleden för att krypa långt ner under täcket men jag klarade mig ända fram till portvakten. Väl där så gick jag dom 300 metrarna från parkeringen in till omklädningsrummet och den friska rönnskärsluften trollade bort huvudvärken! Tänk vad lite frisk luft kan göra! =)
Jobbar över idag så detta är en snabb fika-bloggning. Jag behöver verkligen pengarna så det känns kanon att få alla timmar som bara är möjligt!
Dock har jag blivit tokförkyld! Snoret rinner och bihållorna överfylls. Har snytit mig så ofta att jag ser ut som rudolf med röda mulen... =P

Imorrn kommer kidsen och morfar fyller år. Nice! Då blir det att åka dit och äta tårta.
Glömde! Moffe har varit och lämnat in min bil för lagning nu så det ska bli spännande att se hur den ser ut nu när jag kommer hem. Sen har Peder lovat att vi ska vaxa den så då kommer den att blänka. Min fina, fina volvo!

Puss och kram på er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!