jävla skit!

Igår var vi till farmormoran och fikade. Punkt slut. Idag efter jobbet var jag på massage. Sen var jag till farmormoran. Vi var till Bureå och planterade blommor på hennes pappas grav. Sen fikade vi. När jag kom hem fick jag ett brev från försäkringskassan. Inte nog med att idioterna har tagit mina barn ifrån mig. Nu ska jag betala för dom oxå (vilket jag iof visste men förtränger). Kan förstå att dom som skiter i sina barn ska betala! Men jag som verkligen vill ha mina barn och inte får det ska inte nog med att jag inte får träffa barnen mer än fyra dagar i månaden ska bli pank på kuppen. Bara att säga upp lägenheten och flytta till en ettajävel. Jag är inte ett dugg sur! Bara så ni vet! Jävla skit! I hate it!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Sänder dig en hop kramar

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!