Pissväder!

Vilket jäkla pissväder! Det är det enda jag kommer på att skriva... jag har egentligen massor att skriva om men det enda jag kommer på är skitvädret! Kan ju kort skriva ner helgens bestyr. Fredags for jag och Linda med hojen ut till villis. Åt och drack gott hos mamma och pappa. Var en kortis på dansbanan och buggade lite. Sen var det dags för min årliga tur på vattenskidor. Det gick betydligt bättre än i fjol då jag drog på mig ryggskott... =) Sen badade vi badtunna hos Sållet och hans kompisar. Lördag hojjade vi hem i regnet. På lördagkväll kom Therace, Robert, Sofia och Klas ner från Piteå. Målet var midsommartravet (eller vad det nu heter) där jag för första gången spelade på hästar. Började med att satsa en tia i lopp två. Jag vann och min tia blev sexton. Satsade igen och vann. Satsade på sex lopp och vann fem. 145 kr plus tror jag det blev så jag tjänade ju in inträdet iaf. En riktigt kul kväll! Var massor med folk man kände igen. Trodde inte att det var "den kategorin" folk på travet. När jag tänker på trav tänker jag på min farmors granne om är i pensionärsåldern stå med keps, kunna allt om alla hästar och håva in pengar. Men tydligen är det en poppis tillställning även för unga. Som jag.. =D
Igår eftermiddag jobbade jag. For till Peder, sov och for på jobbet igen. Nu har jag sovit en stund till och ska ut igen kl nio. Tur man inte har annat för sig än att jobba. =)

Dom ringde förresten från MQ igår. Dom hade hittat mina ramar och lägligt nog hade jag ett kvitto med mitt telefonnummer i påsen så dom ringde mig. Ibland ska man ha tur oxå.

Nä, ut på jobbet med mig nu.. ses!

BTW. Grattis mikke i efterskott! Du ser inte ett år äldre ut! =)

Kommentarer

Anonym sa…
Tackar :=)
Anonym sa…
Tackar :=)
Anonym sa…
vilken tur att du fick tillbaks dina ramar. P.s Önskar jag hade varit med er i Villis. Kramar Från grodan

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!