Joypeak

Igår var vi på joypeak. En gratisfestival för barn som kyrkan har anordnat i Ursviken. Mag med sina tre barn kom och Miss C med två av sina tre grabbar + lillebror kom hit så i samlad trupp promenerade vi ner till festivalen. Det var riktigt roligt. Barnen hoppade i hoppborgar och käkade sockervadd tills dom var less. Sen gick vi hem till oss och grillade hamburgare allihopa utom Mag som for hem. Det underbara vädret gjorde att vi kunde sitta ute till närmare åtta. Vi var ju kattvakt till kusinen unders katter och när vi som satt i solen så kom en av katterna och jagar en fågeljävel! Ni som känner mig vet ungefär hur jag reagerar när det kommer fåglar i närheten av mig. Så även denna gång. Borde nog gå till en psykdoktor med min fågelfobi! Fy fan vilka vidriga djur!

Kolla in det krampaktiga taget om byxorna... Livrädd...

Idag kom Miss C med karl och barn. Vi gick till lekparken och lekte nån timma innan vi gick hem till oss.. fick en massa bilder av Miss C som hon tagit på barnen. Superfina! Och den här uppe oxå för den delen.. =p Peder har åkt på jobbet och jag har lämnat barnen till deras fader. Så ensam man blev.. Har varit ute och hojat lite och nu kommit hem. Ska snart börja masa mig till sängen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!