Att shoppa eller att inte shoppa...

Idag sov jag till halv ett! Det är fan illa! Jag om brukar vara uppe vid nio! Man måste ju ligga efter i sömn trots att jag har varit "ledig" nästan två veckor. Har hunnit vara på arbetsförmedlingen.. ska tillbaka till Lernia imorrn. Känns sådär. Är bättre än att gå hemma men jag vill ha en riktig lön! Sen har jag och Mli varit och fotat Lucas. Han är en ruskigt söt snart ettåring! Blev många bra bilder. Han fick dessutom en ikeapåse med leksaker av mig. Tydligen blev iaf hans pappa glad över sakerna.. :D Efter det var jag och Peder på stan en vända. Men det var svårt att bestämma sig för vad man ska handla. Blev att gå på lilla kina och äta istället och göra ett nytt försök att shoppa en annan dag. =)Så här kan det se ut när jag inte får bestämma vad som ska shoppas... =D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!