Sötunge och veckovägning!

Idag har vi varit och fotat en ursnygg kille! Han charmade alla och skrattade på varenda bild! Blev hur bra bilder som helst! I kväll har vi haft veckovägning. Jag gick ner hela 2 hg... går inte så bra för mitt lag. Mli gick ner ett kilo och Peder kickade än en gång våra ass. Han har gått ner 2,1 kilo.

Vinster:

Peder: ||
Mli: ||
Åsa: INGEN

Åja.. nu ska jag gå och lägga mig och gruva mig för morgondagen. Har ju lämnat in bmw:n på verkstan så Peder tar min bil imorrn så jag måste åka inlines på skolan... ~suck~

Puss å Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Sätt gärna min logga på den så ingen snor bilden :)
Anonym sa…
Håller Mli på att göra en portfölj med bilder eller har hon tagit bilder bara för att det är kul? Han blev ju jättesöt på den där bilden kram mamma
Anonym sa…
Hej! Saknade dej på skolan idag. Hade ingen att vara ute och gå med på lunchen. Jag är klar med det där du bad mig om. De vart mörk blåa. Jag har till och med lackat dem åt dig. :) Syns på skolan imorgon. Kramar miss C
Anonym sa…
Ja det kan jag ju göra vars bor du då???

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!