En mindre bra dag...

Idag går inte bantningen bra alls.. känner att jag är inne i en svacka. Är fikasugen naanting! Har inte ätit helt korrekt heller. Kommer inte att ha en sucke i veckovägningen på söndag. Buhu.. men helgens mat är planerad så jag ska göra ett sista ryck innan vägningen. På söndag lämnar jag barnen efter att ha haft dom i två veckor. Snyft. Kommer att sakna dom massor! Men då blir det över en massa tid för motion iaf. Fredag är sista dagen på jobbet oxå. Det känns oxå skit! Har varit å himla skönt att veta att det kommer pengar och att veta vars jag ska gå på morgonen. Finns inget bättre än att få klaga på att man måste stiga upp alldeles för tidigt.. =P

Nu ska jag ringa my man2be som jobbar eftermiddag. Får inte se han förän på söndag. Allt är då bara skit just nu... =´(

Kommentarer

Anonym sa…
Fin bild ;) Jag vet vart den är tagen och av vem. tihi kramar miss C

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!