Dag 3 och 4

Bantningen dag tre. Dvs igår gick över förväntan. Åt inga konstigheter alls under hela dagen. Trots att barnen komme och Mli hade en kompis på besök. Dom (utom jag, Peder och Mli) fick av tårtan som Peder bakade här om dagen. Barnen fick dessutom glass. Vi hade även ett bonusbarn idag igen. Denna gången var det Sundbomskans lillbrud då resten av familjen Wilson-Sundbom var på bio. Hon gallskrek till att börja med men sen när hon relaxade lite så charmade hon alla. =)

Idag har det gått finfint. Började dagen med hårdbröd. Sen lunch. Har inte ens varit sugen på att äta nåt annat. Jag hoppas verkligen att jag har lyckats mota bort värsta godissuget nu. Vi peppar varandra i våran lilla bantarpakt och tills dess att vi har nått våran drömvikt så kommer vi inte att omge oss med någon annan än varandra och dom som stöttar oss i våran kamp mot fettvalkarna. =P

Btw.. det hände nåt konstigt idag som jag aldrig har varit med om förr. Jag satt i en stol på fikat och lutade mig mot väggen och när jag steg upp så hade baksidan huvudet "somnat" som när benen somnar av när man t ex sitter på dom. Min mormor sa alltid att man hade "sockerdricka" i benen. Jag hade sockerdricka i bakhuvudet... hm... skumt... =P

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!