Grattis Emelie!

Igår var det fest. Började med att sitta här och parta lite. Jag, Peder, lillebror, Emelie, Mli, Linda och André. Vi hade riktigt trevligt. Sen for vi in till stan till nå kompisar till Emelie innan vi landade på station. 18-års gräns.. jag kände INGEN och kände mig vääldigt gammal! Lär nog dröja innan ni ser ostor på ett 18-årsställe igen... Ingenting för mig.. men vi hade ändå bitvis riktigt roligt. Hem blev det att terra pjäär. Mycket snällt av han att skjutsa hem oss!

Idag har vi varit och lämnat in bmw:n på service. Och kikat på tv:ar. Blev inget köp idag heller. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det ju.. =) I afton har vi varit till farmormoran och ätit fläskfille. Mums var det! Våran söta farmor.

Dagens grattis går till Emelie. Lillebrors tjej som fyller 18 år idag. Ja må hon leva, ja må hon leva.. med en enkel tulipan.... hm.. jag kan inte sjunga men kunde jag så skulle jag sjunga för dig Emelie! 1000 kramar från mig å Peder. Åsså snorisarna och kastrullen förstås. =) Vi kommer med paket när moder och fader kommer hem från stugan. Här är hon. Glad som alltid!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!