villisvattnet

Då var man i sköna villvattnet. Det inbringar ett inre lugn att befinna sig här. Kom just tillbaka efter en timmas promenad med mamma. Barnen bryr sig inte ett dugg om tv-spel och dator. Dom bygger vägar i sanden, hoppar studsmatta, badar, kör bobbycar, ror med båten och allt sånt som man själv gjorde när man var liten. När man är hemma i stan är det bara teknikens under som kan få barnen nöjd men här är det helt annars. Imorrn ska jag köra barnen till deras pappa igen. Efter att ha haft dom hos mig i två veckor kommer det att kännas tomt utan dom! Tur att Peder kommer hem imorrn.

Gjorde sista dagen på rönnskär igår. Det känns riktigt vemodigt att sluta! Jag har haft några riktigt bra månader med Ulrika och killarna på 20-manna. Tack alla ni jag har jobbat med för en trevlig sommar! Nu är jag arbetslös igen. Ska väl tillbaka på skolan igen men först ska jag ha några dagars semester.

Snart kommer Mli hit. Trevligt, trevligt!

See ya!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!