Bloggtorka

Nu har det varit tunt här på bloggen en tag. Det beror på att vi har varit i Pite. Vi började måndagen med att skjutsa min farmor på vårdcentralen. Efter det bjöd hon oss på lunch på "ombord". En restaurang i Skelleftehamn. Alltid trevligt att få lite tid med min gamla farmor. Kvällen spenderade vi med att städa ur Peders lägenhet. Sov hos hans pappa och tisdag for vi på Ikea. Handlade en del roliga saker. Men tv-bänken som vi ville ha fanns inte. Och byrån vi ville ha var fel färg. Men trots det fick vi hem lite saker. Bland annat en ny lackhylla i ek. Och ljusstakarna till vänster.
Ett nytt vardagsrumsbord i ek och en matta.

Och självklart ljus! Är man på ikea så måste man köpa värmeljus!

På hemvägen hade vi turen att bli bjudna på middag hos Hanna och Daniel i norrfjärden. Mycket trevligt och väldigt gott! Dock inte så bra för bantningen.. xD Men det var det helt klart värt! Igår jobbade Peder och jag städade klart lägenheten. Fick en stund med Thea oxå. Det var längesen så det var riktigt kul! Nu har vi lämnat nycklarna så nu ska läggan förhoppningsvis vara ur världen. Kom hem vid sex igår och packade upp alla grejer. Blev så fint här hemma. Mamma och pappa var förbi en sväng. Innan vi la oss bakade Peder kvällsmackor som vi bjöd Mli på.

Imorse vaknade jag halv åtta. Kunde inte somna om! Det var ett tag sen jag var upp vid den tiden en ledig dag! Nu ska jag fika och duscha! Sen ska jag försöka ta itu med lite tvätt. =)

Puss på er!

Kommentarer

Anonym sa…
Så supermysig lägga ni verkar ha! :)
Åsa sa…
Svar: Jo, vi är skitnöjda! Men det är fortfarande lite stök innan den är klar.. =)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!