Bantardag 4

Idag har varit en lugn dag. Efter jobbet for jag till barnen hos momme. Där var även storebror och hans tjej. Blev kyckling och sallad till middag. Jättegott! Allting kretsar kring mat nu. Jag har insett att allt roligt man gör innefattar att äta! Typ "ska vi elda i grillringen och grilla korv?" Nä, jag bantar. "Ska vi dra en fika på stan?" Nä, jag bantar. "Ska vi bjuda hem grannarna på fika?" Nä, jag bantar.. Hur kan det vara möjligt? Finns det inget i mitt liv som är viktigt annat än att äta?

Ikväll efter maten blev det kaffe och mazariner framdukat. Jag skickade ett snyftmess till Mli så hon peppade mig att klara av att inte äta nån! Jag är stolt över min prestation! Ska bli riktigt intressant att väga sig på söndag. Måste ju nästan hitta på nån belöning till den som gått ner mest i veckan. Men vad? Nån som har nåt förslag?

~saknar min pojke~

Kommentarer

Anonym sa…
Ja visst är det sjukt hur mycket som kretsar kring mat. Vi måste fan skaffa oss en hobby eller nått -hehe-

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!