Min dyra outfit

Imorrn är det dax för bröllop. Ska bli skitskoj! Vi har ordnat det bra för oss. Idag har Emelie färgat mitt hår och vaxat mina ben och mina armhålor. Hon vaxade även Tias ben och Ubbes armhåla. =P Hon är farlig den där Emelie. =) Nu är det Peders tur att bli fixad. Polisongerna ska trimmas, skägget ska rakas och vad mer hon nu tänker hitta på. Imorrn ska jag sluta två, byta om, vara hos Mia och bli proffssminkad, kvart i tre ska jag vara hos frisören i stan och kl fyra ska vi vara i kyrkan. Kan bli tight om tid meen jag hoppas att jag infinner mig i kyrkan utan svettringar under armarna. =D
Min dyra outfit plagg för plagg:

Trosor: 30:-
Bh: 149:-
Linne: 70:-
Kjol: 20:-
Top: 99:-
Skor: 99:-
Örhängen: 15:-
Halsband: 149:-
Totalt: 631:-

Tycker att jag kom ganska billigt undan faktiskt. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!