Jag älskar dig!

Söndag.. den här helgen gick då fort.. idag kommer barnen! Mina fina barn! Jag jobbar natt.. hinner bara lägga i säng mina älsklingar sen ut på jobbet. Fördelen med det är att jag får mer tid med dom imorrn. Blir lite sömn men det får det vara värt! Ska bli så himla skönt att få se dom igen!

Vaknade i natt vid två och kikade på min älskling som låg breve. Han är så fin! Blev alldeles varm i hela kroppen. Minns att jag hann tänka att den här mannen vill jag leva med resten av mitt liv! Sen somnade jag om med en obeskrivlig tillfredsställelse i kroppen. Jag har aldrig tyckt så otroligt mycket om en människa som min Peder! Han är helt underbar! Min livs kärlek! <3
Tack för att du finns och för att du är min!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!