Nytt ryck

Idag fick jag och Mli ett ryck. Nu är det dax att ta tag i vikten igen. Riktigt peppade blev vi! Gjorde nya vikt och cm-diagram. Vägde och mätte. Medan vi åt en marängtårta som Peder gjort. =S
Jag har gått upp. Är överviktig igen... buhu.. väger 60,9 kg. Även Peder har gått upp sen vi blev tillsammans så han blev tvungen att hänga med oxå. Han påstår att det är taskigt att först gö han och sen tortera han med bantning. =P Vi avslutade med att gå en promenad på 20 minuter till mamma och låna hennes GI-bok. Imorrn blir det en noka-shake till lunch. Utvärdering av smaken på den kommer imorrn. =) Den jag åt sist blev ju snarare katastrof än succe...

Nu är det dax att sova. Natti natt mina vänner!

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till med minskningen. Själv har jag redan börjat. Skulle jag ha din vikt skulle jag jubla. Hoppas allt är bra med er. Kram från grodan

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!