Underbara vänner, shopping och naglar...

Igår blev vi bjudna på middag hos Kimmy och Emelie innan vi for på stan igen. Utan att kinka den här gången. =) Köpte det som saknades till bröllopet. Ett linne, en bh, trosor, ett par örhängen, skor både till mig och Peder. Så nu är det klart. Skönt! Allt går så mycket enklare då Emelie alias "flatterfia" =D följer. Hon hittar allt man ber henne om! Är inte lätt att handla sånt som man inte vanligtvis handlar. Däremot hittade jag ett par skor helt själv!

Ett par klassiska vita adidas! Undra hur länge dom kommer att vara vita.. =P Åja, tack Emelie och lillebror för hjälpen. Och Peder förstås. Känns inte roligt att köpa nåt längre utan att han är med. Efter vi shoppat klart for vi på stigs och fikade. Blåbärscheesecake med låglactosglass! Mums!! Sen for vi och kollade på en soffa hos Mias svägerska. Jag och Emelie blev kär direkt (jag var det redan innan), lillebror godkände och Peder gick med på att vi köper den. Lyckliga jag vandrar på moln. Nu när vi blir sambo (jo, så är det!=) så känns det skitbra att ställa in våran första möbel som vi valt tillsammans! Väl hemma så fick vi besök. Kimmy, Emelie och Mli. Mli hade med sig en kladdkaka så det blev lite supergoda onyttigheter så där på kvällskvisten. Älskar att ha främmande. Och speciellt lugnt och avslappnat främmande. Men vi saknar ju Krister! Tack mina vänner för att ni finns! Imorrn kommer Mli hem till oss och lagar middag till oss och Mli. Kan det bli bättre? Nä, jag tror inte det. =) Längtar redan hem!

Nu ska jag skriva nåt som jag aldrig trodde att jag skulle skriva. Håll tummarna att jag inte bryter en nagel innan bröllopet! =P

^^ C Ya! ^^

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till att ni blir sambos. :) Kramar miss C

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!