Visst är det rart med barn...

Idag har vi haft besök av Sundbomskan med barn. Vi hade riktigt trevligt. Drack kaffe och även Mli kom upp för en kopp. Till middag lagade vi dinkelmakaroner med skinka, bacon och champinjonstuvning. Efter middagen så tittade jag och Sundbomskan på några bilder då grannen under knackar på dörren. "Min dotter törs inte gå ut. Vi måste ha hjälm där nere för det kommer saker från luften" What!? Då har tre av barnen (ingen nämnd, ingen glömd) kastat ner allt dom kommer åt från balkongen ner på grannen unders balkong och på gräsmattan. Det var leksaker, en stor låda(!) med leksaker, tv-dosan, ljusstakar, cd-skivor och diverse annat. På max fem minuter var det gjort och eftersom två av grabbarna spelade spel i vardagsrummet hörde vi det inte heller. Gissa om barnen var populära! =( Åja.. då vi plockat ihop alla saker och värsta ilskan lagt sig for Sundbom hem och vi gick till Tias å the svääg och kikade på valparna. Dom var riktigt söta tills Tias hedde en i mitt knä som pinkade på mig! Nu är vi hemma, Peder har kommit hem från jobbet och vi har fyra söta barn i rummet brevid (bonusbarnet är sundboms äldsta) så med andra ord är ordningen återställd i fröken Ostors liv.

Sussa sött för det tänker jag göra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!