Vad i hela fridens dagar har hänt?!

Min blogg har förvandlats! Allting står på ENGELSKA! Huuuur har dom tänkt att jag ska kunna göra några inställningar överhuvudtaget nu mera?! Det här funkar ju inte! Jag hoppas verkligen att det blir tillbaka till svenska igen... annars slutar jag fan blogga! Så här kan dom inte göra mot mig! Det är mot alla regler! Jag bor i sverige, jag pratar svenska och MIN BLOGG SKA VA PÅ SVENSKA!!!! Hör ni det?!?!

Nåja, somnade tidigt igår. Skulle se film men slocknade efter typ en kvart. Men det belönade sig idag. Jag har varit trött men inte zombie. Har varit på stan med mamma.. skulle handla julklappar men det blev ett par skor åt min äldsta son. Sen åt vi mumsmat på Balzac. Det är inte förenligt med mitt försök att komma i mina garderobiserade jeans... men men.. det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag och mamma hade så mysigt och hann reda ut alla världsproblemen.. nästan.. =)
Ikväll har jag och Mikke varit hos Anna och druckit kaffe. Hon vill att jag ska följa med ut på club 27 imorrn.. min hjärna vill men min kropp skriker NEJ. Därför ska jag gå isäng bums och hoppas att jag är piggare imorrn för det skulle faktiskt vara ganska kul att gå ut och dansa lite. Har man tur kanske Maria ingår ett nytt vad så man får skratta lite oxå... =D

Fick just ett sms av världens bästa lillebror. Han vet vad han ska skriva för att få sin syster att le.. =)

Sängen nästa.. puss å kram!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för igår. Det var hur kul som helst.
Idag är vår blogg svensk igen.
Det var nog bara en tillfällig språkförvirring. :-)
Kram
Åsa sa…
Tack själv! Det var riktigt kul.
Tur att bloggen har rättat till sig.. =)
Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!