Bad

Kan inte annat än att hålla med om Ulrikas inlägg.

Idag efter jobbet kom jag hem till en nyvaxad bil. Han är för söt min Pedro. Jag och han gjorde kycklingwok till middag. Äldsta brorsan med tjej var oxå hos momme. Var kul! Länge sen man såg dom! Efter maten for vi med Mli och Krister och badade. Edde valde att stanna hemma hos momme. Hade inte med kameran den här gången men ni kan få se några bilder från förra gångens bad.Här är lillebror lekfarbror. Alla älskar Kim!
Tuffingen, Vicke som hoppar utför berget. Även Edde hoppade. Är väl typ tre meter. Borde vara högt för en fem och sexåring.. =PHär hoppar Edde. Dom runt var lite imponerade att dom vågade. *stolt mamma*

Puss å Kram!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Ser härligt ut. Var ni på Eddahallen? Hoppas allt är bra med er. Kram från grodan
P.s Jag bjuder på bullar i helgen kolla bara så att jag inte fått ålders noja och gömt mig ;) *s* D.s

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!