Jävla skitdator!

Hade inte haft den speciellt länge då hårddisken pajade. En massa viktiga grejer försvann, jag lämnade in den och det tog två månader att repa den. Nu är det dax igen. Den har under en längre tid hållit på att stänga av sig själv vid många gånger väldigt olämpliga tillfällen! Fläkten surrar konstant, och den blir varm som en kamin! Helt plötsligt slutar den stänga av sig och det var ju bra... men då visar det sig att det beror på att nätverkskortet har gått sönder! Och nu har usb-porten pajat oxå! Det inntbär att jag inte kan använda musen utan måste använda den här jävla pekplattan! Funkar ju sämst!! Snart snör jag helvetet i väggen! Satan så irriterande!!

Dessutom har jag lämnat barnen idag... suck.. det är alltid lika jobbigt att lämna mina små älsklingar! Det skär i mammahjärtat att lämna bort mina goungar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!