Jag glider på en räkmacka genom livet

Kom hem till dukat bord igår.. börjar bli en vana det här. Inte mig emot. Köttfärssås hade älsklingen gjort. Medan vi satt och åt kom en spattig Mli upp. Hon hade ju hoppat fallskärm så jag förstår att hon var adrenalinstinn... =P Hon fick oxå lite mat innan hon for på jobbet. Då gick jag och Peder till mamma och pappa. Efter Mli jobbat klart bestämde vi oss för att fara på café kajutan och käka en räkmacka. När räkmackan hade lagt sig tillrätta i magen skulle vi hjälpa Mli att sätta ihop en klätterställning till katterna men då hade dom slarvat bort skruvarna så vi hjälptes åt att städa deras lägga istället. Mot att Mli lovade att följa med till Pite i helgen och hjälpa till att städa ur Peders lägenhet. Ett bra byte om ni frågar mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!