Fikabloggning

Att man inte klarar sig utan internet. Snacka om ett skapat behov. Men man "måste" ju kolla alla bloggar och man "måste" ju uppdatera bloggen. Huga. Det är verkligen inte roligt det här. Nu får skekraft ta och skynda på lite så jag får bättre uppkoppling! =)
Igår var vi och badade. Direkt efter jobbet for jag till lillebror och fick Emelies pasta carbonara. Gott men huvudvärken tvingade isäng mig. Var meningen att vi skulle köra bort tegelpannorna från farmormorans tak men innan migränen hade gett med sig hade miljöstationen stängt. For jag till farmormoran och fikade jordgubbar med Mli istället. Sen kom lillebror, emelie och en polare till lillebror. Efter fikat for vi till skatan och badade. Eller dom andra badade och jag doppade fötterna. Var ju fan köldgrader i vattnet.. eller ja, i min värld var det iaf köldgrader! =P

Snart är fikarasten slut och arbetet kallar.

Btw.. snart kommer barnen! Som jag har längtat! <3

Kommentarer

Anonym sa…
Fy skäms på dej! Var ni till Skatan utan att ringa mej? Jag som bor så nära.... Kramar från Grodan
Åsa sa…
Svar: Sorry.. det blev en impulsgrej. For ganska sent. Nästa gång.. =)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!