Lycka!

Tänkte börja inlägget med att skriva "igår var en bra dag". Då slog det mig att så tänker jag varenda gång jag ska skriva ett inlägg nu för tiden. Känslan av att alla dagar är bra dagar är en helt sjukt bra känsla som inte har varit en vana för mig förut. Jag känner mig aldrig ensam nu mer. Det är helt sanslöst vad senaste halvåret har förändrat mitt liv. Det värsta som kunde hända, (förlorade barnen) hände men ändå så känns det bra. Jag vet innerst inne vad barnen vill och tids nog får dom bestämma själv. Bara att vänta och se vad som händer. Det viktiga är att barnen trivs. Min vardag nu är helt obeskrivlig. Helt underbara vänner, familjen.. åsså Peder förstås. Det har tillkommit nya vänner och jag har även insett vad vissa andra "vänner" egentligen är. Jag har insett att man ska bara bry sig om dom som bryr sig tillbaka och låter en vara sig själv. Det är en helt underbar känsla att inte behöva anstränga sig för att vännerna ska tycka om en utan man är den man är och dom gillar mig ändå. Snart är det dags att åka hem till min älskling och äta. Jag älskar mitt liv just nu!

Ska bli spännande att höra hur det gick för Mli att hoppa fallskärm idag. =)
See you later!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!