Glömde Niklas

Var och träffade avokadon igår. Det kändes riktigt bra. Vi drog lite taktiksnack och oavsett vad som händer så känner jag att jag ska kunna stå för vad som händer imorgon. Efteråt for vi på Waynes och käkade. Jag tryckte i mig en kycklingwrap med följden att jag började må räv! Hann bara innanför dörren hemma så tillbad jag porslinsguden (för att använda mig av en väns välkända citat). Somnade som en klubbad vid sex. Sov genom två sms och ett telefonsamtal trots att telefonen låg brevid huvet. Det är inte likt mig. Kl nio blev jag väckt av moder som kom med min bil. Vid elva somnade jag igen. Idag är jag faktiskt ganska pigg. Lite ont i planeten har jag men som sagt, smärta är bara vekhet som lämnar kroppen...

I morse när jag kom på skolan så märkte jag att ingen har hämtat Nicke.. happ.. snäll som man är så vänder man ju naturligtvis och hämtar söta lilla Niklas Marklund!! Är du nöjd nu Nicke? =P

Puss å kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!