våga väga

Idag har vi haft föreläsning om jämnställdhet. Det var en skitintressant föreläsning! Det var en duktig kvinna som pratade på. Jag lärde mig en hel del om mig själv! Både bra och dåliga saker. Jag ska visst vara en typisk kinestet. Vad nu det kan tänkas betyda... förstod då att jag hade svårt att sitta still typ... lät ungefär som damp... =O

Till middag blev det hopkok som vanligt.. bacon, köttbullar, champinjoner åsså lite ägg på det. Mumsig omelett... Ikväll har jag och the svääg varit ut och gått en timma. Riktigt skönt! Ställde mig på vågen nu. Trodde att jag hade gått upp men nä.. 58,4 kg. Totalt -7,9 kg nu. Mitt bmi är 23,54 "Du är normalviktig." Jag är normalviktig! Det är JÄTTEVIKTIG!! Jag är SKITVIKTIG!! Haha! Bara 3,4 kilo kvar nu till mål. Nice!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

ulrika sa…
Låt dig inte fastna i en stilla kategori,det där är så vanlig psykologi.De kallar sigsjälva konsult,frågan är om de drar de runt?
Så var bara precis den du är.Erfarenheten är den du iklär.Låt livet ha sin gilla gång, du växer med den gång efter gång. Erfarenheten,tanken och ditt hjärta, de är det du ska va rädd om snäla flicksnärta. (lite svårt med rimmet men okej)Jag gillar dig tjejen och vet vem du är, och Gud om du visste vad bloggen min är kär. Love to u Åsa.Tack
Åsa sa…
Svar: Tack för den poetiska kommentaren. =) Kul att du gillar bloggen. Jag följer den med spänning varje dag! Ska försöka mig på att installera ps 9.0 nu.. sen ska du få skivan. =)
Anonym sa…
Åååå vad duktig du e Åsa!
Kämpa på!!

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!