Vänner kan man aldrig få för många av!

Dagen har varit ganska basic. Varit på skolan. Grattis Nicke och Anna som klarade svetslicensen idag! Jobbat över en timma. Jag var ensam kvar och riktigt duktig. Gjorde klart det sista i underhållsteknik-boken. Gjort sista timman så jag får vara ledig 2 maj. Ska bli skönt att få fem dagar ledigt med barnen och pojkvännen. Men jag kan ju upplysa er om att lägenheten inte känns lika tom längre. Har fått en ny kompis. Hans namn är Lapin och är världens underbaraste lilla katt! Det är Peders kattskrull men han kan ju drömma om att få tillbaka han. Han är numera min. Fått han till låns så jag inte ska behöva vara så ensam men jag har bestämt mig för att behålla han. Men visst Peder, du kan få komma hit och hälsa på han när du vill! =) Här är en bild på gokissen! Middagen blev jag bjuden på hos Mia. Tacos. Mums. Fick jag mitt barnbehov stillat för en kort stund oxå. Sen har jag och päronen varit på yahamacenter och suktat efter hojjar. Tack och lov så fanns det ingen jag var sugen på så det gjorde inte så ont i själen. Däremot gjorde det ont att se att pappa och mamma fick åka hoj... *buhu*

Åsså har jag varit duktig och samlat vuxenpoäng. Betalat alla mina räkningar. Långt före den sista. Nackdelen med att göra så är att man har slut pengar redan innan den nya månaden har börjat...
Måste städa oxå... plocka ur diskmaskinen och ta reda på tvätten.. ser ut som ett smärre bombnedslag här... måste verkligen göra ett ryck nu... fast jag tror jag lägger mig och ser efterlyst istället.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!