Jobbigt...

Usch, vilken dag! Det har fan inte varit roligt! Hela dagen har man suttit i ett rum och försökt prata för sin sak.. mitt liv och min person blev utsatt för hård granskning och hårda ord. Under press hela tiden. Och inte blev man nå klokare. Snarare mer förvirrad och otrygg.. hur ska det bli för mina godingar.. kommer jag att ro i land deras förväntningar eller kommer jag än en gång att "svika" dom? Just nu är inte livet enkelt. Får inte veta hur det blir förän om två veckor. Två låånga veckor...

Tack till alla som har varit ett stöd för mig under det här!

Kommentarer

Anonym sa…
vi i skelleftehamn har hållit våra tummar stenhårt hela dagen för er.hoppas att ni kände det. nu spottar vi upp oss och går framåt.och som en stefan brukar säga HÄÄ ÅRN SEE, SKA DU SE. TUSEN BILJONER TRILJONER KRAMIZZAR TILL ER ALLA. från moster annica och stefan o kira
Anonym sa…
Du vet ju att jag tänker på dig å hoppas!!!

Kram S
Anonym sa…
Du har gjort ditt bästa och du har inte givit upp. Var stolt över det, de flesta orkar inte gå hela den vägen. Jag håller tummarna!
Anonym sa…
YOU GO WHOOP SOM ASS, GIRL!

/MICKE

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!