rullgardinen måste upp

Idag har jag varit hemma med barnen. Började med att Åcke vaknade kl 6 för att solen lyste in i hans rum. Rullgardinen måste upp! Men eftersom han är så väluppfostrad min son så sa jag åt han att krypa ner med mamma och sova en stund till vilket han oxå gjorde. Ända till halv åtta. Då var det Thomas som skulle ses som vanligt. Har hunnit vara på skolan och hälsat på med barnen så dom fick se hur mamma har det på dagarna. På hemvägen var vi förbi hos min kusin AL och lämnade lite urvuxna kläder till hennes kotte. Sen kom hon hit och hälsade på och jag insåg att den lilla killen måste växa till sig ordentligt innan han kan ha kläderna jag lämnade..
Även Mia med kids kom hit så vi har haft en riktigt trevlig dag!

Barnen sover och jag ska påta lite i photoshop. Måste knåpa ihop en ny bakgrundsbild. Fick skäll idag för att jag inte hade "godingarna" som bakgrund.

Hå och hej med farbror Frej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!