Snart helg! =)

Idag har jag haft världens underbaraste barn! Hur snälla som helst. När jag kom hem från skolan så skulle momme och moffe till hockeystaden gud har glömt. Dom har bytt bil. En audi. Ska bli spännande att se den imorrn. =) Gjorde våfflor till kidsen + bonuskusinen sen gjorde jag kycklinggryta till mig, lillebror och the sväg. Gott blev det. Sen gick jag, the sväg och lilleman ut och promenadade en timma. Hur skönt som helst! Ska bli najs i morgon med helg. Får en massa främmande verkar det som. Gillar främmande.. då känns livet som bäst! Få väl skriva en redogörelse senare om jag fick nåt besök eller om jag och kidsen har busat vilt själva.. =)

Och vännen som inte mår bra. Jag tänker på dig och hoppas du mår bättre! *kram*

puss å gull gott folk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!