Jag har sett en hel film.. =)

Idag har vi varit till blåsmark och kikat på den kraschade polarisen. Stackarn var ju enbent... eller enskidad kanske man ska säga om en skoter...

Nu har vi sett en film. Jag har sett en hel film utan att somna.. Ni som känner mig vet att det inte tillhör vanligheten att jag är vaken genom en hel film. Den hette iaf Cloverfield. Så jäkla kass film. Jag fattade inget alls. Men så är jag ju inte känd för att fatta filmer heller... Den slutade inte ett dugg lyckligt. Alla dog!! Vad är det för sjuk stackare som gör en film där alla dör?! Han måste ju ha haft en taskig barndom eller nåt... kanske han blev mobbad i skolan, vad vet jag.. men nåt stört måste det vara i hans hjärna....


Kommentarer

Anonym sa…
Om du skulle göra en film, vad skulle den då handla om?

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!