Om jag skulle göra en film, vad skulle den då handla om?

Oj, vilken svår fråga.. Men det skulle nog bli en film med mycke kärlek. Om ett kärlekspar som får varandra i slutet. Nån blandning av "What a girl wants", "Grabben i graven brevid", "Cry baby", "dirty dancing". Nåt i den stilen skulle jag kunna tänka mig.. Inga konstiga monster ryms i min film. Allt ska vara rosenskimmrande. Det måste sluta lyckligt och ingen huvudperson får dö. Kalla det gärna enformigt men i min värld är det en helt underbar film. Slutar det olyckligt så sitter jag och surar och vem vill sura efter att ha sett en film?! Inte då jag...

Tror att det skulle bli en skitbra film!

Nu har jag och the svääg varit ute och gått en timma så nu förtjänar jag att krypa ner i sängen och lira lite guitar hero! Puss å kram vänner!

Kommentarer

Anonym sa…
Du har fått en inbjudan till bröllop i sommar Kom förbi och hämta kram mamma

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!