Nu är det över.... =(

Så var detta friskiftet slut... illa.. hade velat va ledig mera. Men men.. bara sex dagar kvar nu... känns trist. Tycker faktiskt om att vara på rönnskär. När man äntligen tror sig ha börjat fatta på ett unjefär vad det handlar om ska man sluta.. Sen är man mellan två jobb igen.. Nån som har ett jobb över? Jag är ledig! *vink*

Jag har faktiskt varit lite duktig oxå. Efter jag hade lämnat barnen igår så bestämde jag mig för att inte äta mera godis så jag snörde ut två godispåsar genom bilrutan.. (lite ångest) men jag åt inge godis igår. Sen var jag ut och gick en timma. Idag hällde jag ut en halvliter cola (förlåt Jimmy).. har ingen karaktär, som ni kanske märker så jag eliminerar jag alla faror. Men det funkar.. jag har inte käkat nåt olämpligt idag! Havregrynsgröt till middag med nightwish på massor med hög volym... fick jag hux flux främmande.. trevligt! Sen ut och gå.. på med kläderna och ut en timma. Härligt!

Var helt underbart i stugan som vanligt. Mysigt när man får börja elda i öppenspisen och bara mysa.. =) puss på er..

Kommentarer

Anonym sa…
tack för promenaden det va trevligt
men colan colan hur kunde du..hi hi
ha de gott.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!