Söndagsmiddag.. =)

Hm.. det finns visst svartsjuka damer oxå.. hihi.. tokigt då. Hoppas hon inte tänker göra dig illa.. Tänka sig.. middagsdate på söndag.. om man har riktigt tur... romantiskt med tända ljus och allt.. mm.. *drömmer mig bort* hm.. men då vaknar man brutalt upp ur sina rosa drömmar och kommer på.. JAG JOBBAR JU! Inga candles där inte.. men kanske jag blir mätt i alla fall.. alltid nåt. Sen kommer jag på nästa grej... romantik.. vad är det?! För mig är romantik att käka pizza i sängen och se en film.. eller att fara ut å hojja och trycka i sig varmkorv på nån mack.. vin å räkor med levande ljus lämnar jag åt dom som förstår sig på romantik... jag är en hopplöst förlorad själ när det kommer till romantik...

Har fått en utetermometer av lillebror idag! Han är för underbar! Den visar både ute och inne.. och vad klockan är! Ute är det 6,6 och inne är det 19,3. Kallt! Haha.. Intresseklubben anteckar och intressevimpeln flaggar vilt! Men jag är ändå nöjd över min nya termometer! =)

Ska klippa mig imorrn.. halv tolv.. (intresseklubben kan ju fortsätta anteckna när lix pennan är framme)

Nattinatt alla söta vänner. Och än en gång, tack therace, izmo och boy för gästvänligheten. Kommer tillbaka så fort jag kan! Och ni andra.. tack för att ni lyssnar när surpuppan i mig kryper fram. Ni vet vilka ni är! PUUSS!

Sist men inte minst... utdrag ur min väns blogg:
"Tack för att du alltid ger mig den hårda sanningen.. du tänker som en karl. Du tar fram det sjukaste hos mig och jag gillar det!"
Hur ska man tolka det då? Jag är hård, kall och brutalt ärlig.. jag är en player.. jag är helt galen.. men underbar och älskad av alla.. hihi... säger inget mer om den saken.. jag gillar det oxå.. *asg*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!