farligt, farligt...

Råkade ut för en arbetsskada inatt.. Det är farligt att jobba på rönnskär.. Det är nästan med livet som insats man är där.. Nu hade jag tur som klarade mig med en "vadkaka" hm.. undra om det finns nåt som heter så.. =) Fast jag vet inte.. ska kanske inte gnälla så mycket.. ska sanningen fram så satt jag och vickade på stolen och ramlade baklänges... Jojo.. 28 år och vickar på stolar.. skandal! Tur att jag har så underbara arbetskamrater som gör allt för att man ska ha det bra. Dom distraherade mig så jag hann knappt tänka på att det faktiskt var lite synd om mig.. JO! Det ÄR faktiskt lite synd om mig. Tycker då jag i alla fall.. tänk om Görgen varit där.. han hade tyckt synd om mig. Det är jag säker på.. nästan säker i alla fall...

Sista dagen imorrn. Lite tråkigt faktiskt.. kommer att sakna alla söta rönnskärare. Även om ni inte tror det! Inget jobb jag har varit på har det funnits så mycket kärlek på! hihi.. tycker om er alla! Sådeså! =)Åtta korvar och en liter yoghurt... Då mår man så här bra... hihi.. Dont try this at home... *garv*

Kommentarer

Anonym sa…
Är huvvet dumt får kroppen lida

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!