Dagen efter kvällarna före...

Hm.. tungt att stiga upp idag.. men mådde ändå bättre än jag förtjänade. Fast det är klart... att se sig själv i spegeln i morse var ingen rolig upplevelse. Nog är man ganska sliten.. :S Fick besök idag. Kul med besök! Fick jag nån att filosofera om livets viktiga och dricka kaffe med. Hälpte mig att få in mitt köksbord i köket igen.. hm.. stått i vardagsrummet sen tjejfesten. Vissa människor är bara för gulliga. Du är så välkommen tillbaka.

For med Anna på stan och skulle köpa en rumsmatta... hm.. gick som vanligt.. kom hem med allt annat än mattor.. batterier och en doftgrej.. men det vart då billigt iaf.. sen blev det en pastalåda på pompei.. (förlåt Thea att jag är otrogen) och film. I min buske eller vad den då hette.. svensk komedi... värdelös!

Jobb imorrn... trist! Stygga Görgen som sviker oss! Du borde inte få nån semester! hihi..

Puss å kram hela dan.. ;)

Kommentarer

Anonym sa…
visst va de härligt att filosofera med mig mmmm.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!